20/01/10

O PIRATA POLÍCRATES


Preséntome. Chámome POLÍCRATES e son o pirata máis importante da antigüidade. Nacín en Samos, unha pequena illa grega do Mar Exeo, preto de Mileto, nas costas de Asia Menor. A miña vida transcorreu no século VI a.C. Grazas a saqueos e botíns fíxenme dono dunha frota de máis de cen naves e, mesmo, cheguei a ser tirano da illa. Coa fortuna dos tributos cobrados aos barcos que transitaban ou comerciaban na rexión, conseguin embelecer a miña cidade coas obras dos mellores arquitectos e escultores. Preocupeime das artes e das ciencias e cheguei a convocar aos mellores intelectuais da época, como Anacreonte a quen nomeei poeta da miña corte e permaneceu ao meu servizo ata que a illa caeu en mans dos persas. Porén, algúns non estaban de acordo co meu goberno e tiveron que abandonar Samos. Este foi o caso do filósofo e matemático Pitágoras.
Pero no ano 515 a.C. o persa Oroetes, gobernador de Lidia, intentou conquistar Samos. Como non puido, fíxome crer que quería entrevistarse conmigo nunha zona neutral. Fun un inxenuo! Oroetes apresoume e mandoume crucificar. Así termina a miña vida de pirata e tirano de Samos. Pero a pirataría continuará e axiña teredes a outros piratas que vos contarán as súas aventuras.

Se queredes saber máis sobre min ou sobre outros piratas, déixovos estes enlaces. Espero que vos gusten:

1 comentário:

  1. Paréceme unha información moi interesante. Estou desexando coñecer xa a outros piratas.

    ResponderEliminar